Jo de moment no conec la forma d'enviar callos per la wifi, però sí que us puc posar unes fotos dels callos que em van preparar fa uns dies a galícia.
Jo em pirro per a que la meva sogra em faci plats tradicionals quan vaig de viatge a Galícia, i aquest cop vaig tenir la sort de tastar els seus callos.
Com a curiositat, no hi posa 'callos' (el que jo entenc per callos, que son els intestins gruixuts) sinó que ella li posa peus de porc.
Tot i aixó, estàven boníssims.
Com a segona curiositat, a Galicia venen una barreja d'espècies que anomenen 'callos' i que son barreja de comí i altres coses. Jo aquí no l'he vista però m'hi fixarè.
Aquí unes fotos del plat:



La recepta exacta no la tinc, perque sóc un despistat i no porto mai una llibreteta (ja sería la hóstia una Moleskine com en Miqui Puig - más pop ya no puedo ser-).
El que tinc clar és que els cigrons SEMPRE s'han de posar a coure en aigua bullent, sino cagada pastoret i que a Galícia tenen un no-se-que amb la matèria primera que que-se-jo.
Gallecs adorables, on m'heu deixat la dieta.
1 comentari:
Pero si lo mejor de los callos son los garbanzos!
Amb peus de porc, sí senyor, o amb el que sigui.
Quan ens veiem et regalaré una moleskine tapa negra "squared" -que és la que a mi m'agrada- dedicada. Epero.
Publica un comentari a l'entrada