Érase una vez, en una galaxia muy muy lejana, una societat amb un sistema econòmic que feia aigues per tot arreu i on et podíes fer ric, molt ric, apostant diners inexistents a la borsa que a un país li aniria malament.
Érase una vez, en una galaxia muy muy lejana, on l'emperador Palpatine va decidir que donar de menjar als indigents a la vista de tots era perjudicial per als interessos de la comunitat.
I ho va prohibir.
Prohibit donar de menjar als pobres si es fa en espais públics oberts.
Aquesta galàxia llunyana es diu Filadelfia, Orlando, Dallas, Tampa, Santa Mónica i Los Angeles. N'hi ha que realment saben com sacrificar del tot l'estat del benesatar a l'altar dels mercats. Ojiplático me hallo.
Los activistas opositores a esta nueva ley insisten en que esta nueva normativa no es más que un
engaño para retirar de las calles a las figuras que no den una buena
imagen a la ciudad y para esto están usando leyes prohibitivas que pongan en situaciones insostenibles a los sintechos.
Erike Younge, activista en contra de esta medida, insiste en que esta
nueva ley es anticonstitucional ya que no se puede negar a nadie la
comida y de este modo privarle de parte de sus necesidades básicas.
Parte de los ciudadanos están en contra de esta medida y eso es lo que los está empujando a seguir repartiendo comida aún a riesgo de arresto, ya que muchos consideran esta normativa como abusiva y en contra de los derechos humanos.
Parte de los ciudadanos están en contra de esta medida y eso es lo que los está empujando a seguir repartiendo comida aún a riesgo de arresto, ya que muchos consideran esta normativa como abusiva y en contra de los derechos humanos.
Si és real és per dur al tribunal del Drets Humans qui hagi fet la Llei...
ResponEliminaUna verguenza, aqui podria pasar lo mismo, creo que ya para los juegos olimpicos sacaron de la calle a los indigentes.
ResponEliminaDéu n'hi do!
ResponEliminaI és que , ben mirat, tothom vol amagar les seves "vergonyes".
Ara, si no volen que ningú els doni menjar (que podria estar en males condicions!), que facin el possible perquè no hi hagi gent tan necessitada que no té ni un plat de menjar per portar-se a la boca!
Quina tristor. Si ja és trist el fet de tenir gent passant gana, més trist és encara prohibir donar-los menjar en públic. Epic fail en tota regla :-(
ResponElimina